♔Kehidupan......♔
Thursday 21 February 2013 | 01:56 | 0 love drops

Happy Aniversary 2 month Single :')

Assalamualaikum, lama gila tak update. Tengah rajin sebenarnya niyy -.- okayy sekarang pon dah tahun baru. Baru nak update, dah bulan dua pon, CNY dah habis pon, thaipusam semua dah lepas. Hahahaha, takda kene mengena -.- okee, i want to change my life and forget about my past. Past is past, bak kata budak-budak twitter xD i'm try to forget you haziq. Tapi saya takkan pernah lupa our memories :') Jiwang siot. Hahahahaha. Okee itu cerita lama, kita lupakan jea.

Now, i can start with a life without him. Alhamdullilah, sbb aku dah lupakan orang yang tak pernah hargai jasa aku. Buat ape nak ingat dia kan. Boooo sampah -.- sial hahaha.Huhhh, tapikan sometimes kan bosan hidup mcm niyy takda teman. Hadi ada takpe lahhh xD hadi tuhh "bestfriend" dari sekolah rendah. Nothing special between us. Just friends, hehehehe.

Takpelah takyah fikir semua niyy, beljar jelaa dulu. Tapi mana yang dtg kat kau tuhh kau amek jelaa na.......... Rezeki jangan tolak . Hahahahaha. Tpi tak harap pon -_- tak baik siaa. Okee hmm sebenarnya kan aku ada minat kat someone. Tapi aku minat kat dia takda lah sampai aku minat mcm haziq kan. Haziq special ouhhhhhh. Dia kacak, baik sangat -_-, caring, penyayang, sombong, dan sama waktu dengannya.

Hahahahaha, dah lah na stop lah cerita pasal dia -_- tapi kan budak niyy ntahlah mcm ntahlah. Hahahaha, tapi kan aku crushkan budak niyy tak sama mcm aku crushkan haziq, aku crush dengan haziq lama sangat 2 years somethings. Ee, bapak aa bodoh siaa ape ingt dyea lagi. Azam baru ingat, Hahahaha. Byee :'(

Hearts, zuliyana iylia

♥ Past / Future ♥